czwartek, 1 kwietnia 2010

Porady Ranking i zwiększyć ruch w witrynie

Warto katalogowania podstawowych zasad w celu zwiększenia ruch w witrynie i pozycję w wyszukiwarkach.

  •  Tworzenie witryny z cennych treści, produktów lub usług.
  • Miejsce podstawowych i średnich słowa kluczowe w ciągu pierwszych 25 słów w treści strony i je równomiernie rozłożone w całym dokumencie.
  • badania i korzystania z prawa słów kluczowych / fraz, by przyciągnąć klientów docelowych.
  • Używaj słów kluczowych w dziedzinie prawa i odniesień w swoją stronę. Takich jak: tytuł, meta tagi, nagłówki itp.
  • Utrzymuj prosty projekt witryny, aby Twoi klienci mogą łatwo poruszać się między stron internetowych, znaleźć to, czego chcą, i kupują produkty i usługi.
  • Dodaj swoje strony internetowe, tj. każdą stronę internetową, a nie tylko na stronie głównej, do najpopularniejszych wyszukiwarek i usług katalogowych. Zatrudnić kogoś do tego, w razie potrzeby. Upewnij się, że jest to instrukcja składania. Nie angażują automatycznej obsługi zgłoszenia.
  • Śledzenie zmian algorytmów wyszukiwarek i procesów oraz odpowiednio zmodyfikować swoje strony internetowe więc ranking wyszukiwarek pozostaje wysokie. Korzystanie z narzędzi online i narzędzia do śledzenia, w jaki sposób witryna robi.
  • Monitoruj konkurentów i najwyższej pozycji w rankingu stron internetowych, aby zobaczyć, co robi się w drodze układu, nawigacji, treści, słów kluczowych itp.
  • Używaj raportów i logów z firmą hostingową, aby zobaczyć, gdzie ruch jest i czym. Analizują swoje położenie i wysokość ich źródeł, czy przychodzące wyszukiwarki lub linków z innych stron i słowa kluczowe zostały użyte, aby znaleźć.
  • Sprawdź, wizyty klientów łatwe i dać im wiele sposobów pamiętam w postaci biuletynów, bezpłatne raporty, kupony redukcji itp.
  • wykazać się przemysł i produktów lub usług i wiedzy specjalistycznej, pisząc artykuły do składania swojej stronie lub dla banków artykuł tak jesteś postrzegany jako ekspert w swojej dziedzinie.
  • Przy sprzedaży online produktów używać prostych płatności i sposobach dostawy do klienta jest szybkie i łatwe doświadczenia.
  • Gdy nie wiesz, wynajem pracowników. Choć może się wydawać, kosztowne, ale jest o wiele mniej kosztowne niż wydatki pieniądze na stronie internetowej, które nikt nie odwiedza.
  • Nie wolno patrzeć na swojej stronie jako nieruchomy broszury. Traktujemy to jako dynamiczne, ciągle zmieniające się narzędzia sprzedaży i lokalizacji, tak jak w prawdziwym sklepie, do którego klientów z taką samą powagą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz