Pierwszym krokiem do zarabiania pieniędzy w Internecie jest optymalizacja wyszukiwarek. Będziemy przyjrzeć niektórych dziedzinach, które musisz wiedzieć o zanim zaczniesz zarabiać z swoim blogu lub stronie.
Nie koncentrują się tylko na stronie głównej, słów kluczowych i tytułów.
Pierwszym krokiem do sprzedaży, gdy klienci odwiedzają Twoją witrynę, aby produkty, których szukasz. Oczywiście, Optymalizacja DLA internetowych rankingach wyszukiwarek i lepiej nie trzymać klientów w witrynie lub ich kupić. Klient po odwiedził witrynę, teraz zapewnić, że dostaje zainteresowani Państwa produktami lub usługami i pozostaje w pobliżu. Motywować go do zakupu produktu poprzez zapewnienie jasnej i jednoznacznej informacji. Tak więc, jeśli zdarzy ci się sprzedać więcej niż jednego produktu lub usługi, udziela wszelkich niezbędnych informacji na ten temat, może być przez utrzymywanie informacji na innej stronie. Poprzez zapewnienie odpowiednich i dobrze widoczne odnośniki, klient może przejść do tych stron i uzyskać szczegółowe informacje.
Znaczenie docelowa klientów
Jeśli projekt strony internetowej, jesteśmy przekonani, że przyciągnie klientów, ale nie wiem, który klienci są i co chcą kupić, jest mało prawdopodobne, można zrobić dużo pieniędzy. Strona internetowa firmy to rozszerzenie lub w celu zastąpienia standardowego sklepu. Możesz wysyłać wiadomości do swoich klientów istniejących i poprosić ich o wypełnienie ankiety, a nawet podczas ich przeglądania na swojej stronie. Poprosić ich o ich wyborów. Dlaczego jak Państwa produkty? Czy cenach lub oferują kupony? Czy Twoje niższych cen niż inni? Nasza cena wysyłki jest taniej? Czy szybciej odpowiadać na pytania klientów? Czy Twoje opisy produktów lepiej? Zwrot polityki i gwarantuje lepsze niż konkurencji? Wiedzieć klienta można sprawdzić zapisy karty kredytowej lub poprosić klienta o wypełnienie prostego formularza kontaktu z nazwa, adres, wiek, płeć, itd. przy zakupie produktu.
Czy witryny zawierają wystarczających informacji kontaktowych?
Po sprzedaży przez stronę internetową, klient może kupić produkty 24 godziny na dobę, a także klienci mogą być z innych krajów, które są tysiące mil stąd. Zawsze podać informacje kontaktowe, najlepiej na każdej stronie internetowej, wraz z wiadomości, adres, numer telefonu i adres e-mail dotrze do Ciebie. Ludzie mogą potrzebować kontaktu z Tobą na temat sprzedaży, informacje ogólne i problemy techniczne w witrynie. Również przekazane do wiadomości e-mail inny adres e-mail, jeśli nie sprawdzić poczty internetowej często. Gdy klient chce kupić online zapewnić wystarczająco dużo opcji, takich jak karty kredytowej lub PayPal inne usługi płatności online.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz